donderdag 3 maart 2016

Marianne Design Challenge # 148

Voor deze challenge ben ik gevraagd om gastdesigner te zijn!! Een hele eer, want ben nog maar pas bezig in blogland. Deze keer heeft Marleen de opdracht bedacht, en zij wilde graag een kinderkaart zien met MD materialen. Ik heb voor deze schattige varkentjes gekozen.


Aan de achterkant heb ik een extra strook kraft geplakt, waar achter ik een label gestoken heb met de tekst: Gefeliciteerd met je verjaardag.


Gebruikte materialen:
- Pretty Paper Bloc PB 705
-LR 0256 (tak)
-LR 0360 (gras)
-CR 1225 (hart)
-CR 1352 (label)
-COL 1402 (varkentjes)
-COL 1347 (cijfers)
-stempel EC 0159
-PL1524

Groetjes, Eri

3 opmerkingen:

  1. Wauw Eri, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn. Ik zou wel volger bij je willen worden, maar kan dat nergens terug vinden.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai; al gastdesigner, wat een eer maar met recht en rede. Wat een juweeltje is dit weer geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je uitdaging heel goed doorstaan, het is weer een topkaart geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri