donderdag 28 april 2016

Corner Card!!

Hallo Allemaal,

Vorige week had ik een dag afgesproken met Anja. Ik had een voorbeeld mee van deze corner card  zodat we deze eens konden maken. We hebben eigenlijk meer gekletst dan dat we wat gedaan hebben, zodat ik hem thuis verder heb afgemaakt.

 

Dit is mijn kaart geworden. 
Aan de achterkant een vakje met een label om iets op te schrijven.


Ik kreeg met de kerst zo'n kaart van mijn vriendin Monique. En vond het leuk om het eens na te maken.

De gebruikte materialen zijn:
- PK9132 (pretty paper bloc)
- CR 1350 (cirkel)
- LR 0395  
- LR 0414 (krul met blaadjes)
- MB 0158 (knipvel)
- CS0881 (stempel)

Groetjes, Eri






3 opmerkingen:

  1. Dit is precies wat ik als volgend projectje in gedachten had, nu heb ik weer een prachtig voorbeeld ! Heel mooi van kleur en leuk hoe die blaadjesswirls daar achter uit komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig geworden !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri