dinsdag 21 juni 2016

Een kleinkind geboren!

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt  voor een Opa en Oma in spé. In mijn omgeving worden vrienden en bekenden nu allemaal grootouder waaronder ikzelf.


Op de label staat een gedichtje welke ik gekregen heb van iemand, deze heb ik uitgeprint.


De materialen die ik gebruikt heb:

- PB 7047 (papierbloc)
- CR 1370 (ribbon wave)
- COL 1401 (hertje)
- LR 0411 (label)
- EC 0106 (stempel)

Ik laat deze kaart meedoen aan de volgende challenges:

- de Egel challenge #18 dier 

- Marianne Design Kreadiva's challenge #23 alles-geht-mit- marianne option stempel.

Een reactie wordt met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri

5 opmerkingen:

  1. Die is weer heel leuk geworden en zoals altijd alles mooi assorti.
    Wat dat versje betreft : dat ga je weldra zelf ontdekken, nog even geduld !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Eri en het gedichtjes is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een lieverdje. Mooi versje. Geen klassieke kleuren maar schitterend uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje, leuk met de lintjesborder en het labeltje erachter!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri