vrijdag 12 augustus 2016

Prettige Feestdagen!!

Hallo Allemaal,

Eerst wil ik Ellie en Tineke welkom heten als volger van mijn blog.

Na de vakantie is er weer een challenge (#158) van start gegaan. Marleen heeft het thema bedacht, en wil graag veel kraft zien. Ik heb er dit keer een kerstkaart van gemaakt, het ovale plaatje heb ik vorig jaar van mijn vriendin Gerda gekregen, en komt nu goed van pas, het past perfect bij het kraft. Dit is mijn eerste kerstkaart van dit jaar!


De materialen die ik gebruikt heb:

- LR 0376 (ovaal Anja v Laar)
- LR 0142 (poinsettia) 
- LR 0244 (hulsttak)
- CR 1326 (Prettige Feestdagen)

Met deze kaart wil ik graag meedoen met challenge #158 van Marianne Design.

Groetjes, Eri

10 opmerkingen:

  1. Wat en prachtige kaart Eri. Kraft en wit een hele mooie combi. Het plaatje past prachtig in deze mal. Heel. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte Eri kaart, ik moet ook nog aan de slag met deze plaatjes. Dit ideetje hou ik in gedachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Eri. De kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief plaatje Eri en ook het kaartje is mooi zo in het kraft!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow als al je kerstkaarten er zo gaan uitzien dan worden het allemaal toppers !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart Eri.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaartje Eri met het lieve plaatje van bambi. Het kraft is duidelijk aanwezig hoor leuk gedaan.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi kraft en deze afbeelding! Past er perfect bij!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende en hele chique kerstkaart Eri!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri