dinsdag 13 september 2016

Geboren!!

Hallo Allemaal,

Een vriendin van mij vroeg of ik een geboortekaart voor haar wilde maken. Haar familie is uitgebreid met een klein jongentje. De inspiratie heb ik gevonden bij Colien en een beetje aangepast aan de wensen van mijn vriendin.


De materialen die ik gebruikt heb:

- PB 7049 (Eline's Baby Bleu)
- COL 1354 (konijn)
- COL 1385 (schaap)
- COL 1386 giraffe)
- COL 1388 (diaraampje)
- COL 1397 (alfabet)
- stempels

Deze kaart wil ik mee laten doen met:

 Marianne Design Kreadiva's # 26

Groetjes, Eri

10 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje Eri.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Eri, wat een schattige kaart. Heel leuk met al die diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlief kaartje Eri!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje van een babykaart Eri, alles past perfect bij elkaar.
    Je vriendin zal er blij mee zijn, super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Eri, zo leuk met die beestjes. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erie, your creation with those cute animals is so fantastic. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om de stansjes zo te gebruiken! Schattig kaartje geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute! Stunning- the card is adorable in any delicate detail!Thank you so much for joining our M,arianne design Kreadivas challenge in this month good luck with the challenge.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri