zondag 2 oktober 2016

Condoleancekaarten!!

Hallo Allemaal,

Ik kreeg de vraag om condoleance kaarten te maken, en omdat ik toch bezig was heb ik er gelijk ook maar een paar voor mijn eigen voorraad gemaakt.


Voor deze kaarten heb ik de knipvellen van Marjoleine gebruikt.




 De vierkante scalloprandjes zijn gemaakt met een rechthoekige mal van MFT, en de tekst is van stampin up.


En bij deze  laatste kaart is  de paardenbloem stempel van Marianne Design en tekst van Joy.

Materialen die ik gebruikt heb:

- Marjoleine (papier en knipvel)
- CR 1312 (heel veel sterkte)
- MFT 791 (scallop rect.
- Stampin up (tekststempel)
- TC 0837 (stempel paardenbloem)
- 6410/0012 (tekststempel)


Groetjes, Eri

8 opmerkingen:

  1. Jammer genoeg hebben we deze kaarten nodig .Je kaarten zijn prachtig.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer genoeg hebben we deze kaarten nodig .Je kaarten zijn prachtig.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn om op deze moeilijke momenten een dergelijk mooi kaartje te ontvangen
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn prachtig, toch gaan mijn voorkeur naar de onderste. Goed idee om maar een deel van de cirkel te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Eri. Dat zal gewaardeerd worden in moeilijke tijden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende stijlvolle kaarten Eri, ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn stijlvol Eri en met zorg gemaakt, ook deze hebben we helaas nodig af en toe.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie stijlvolle kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri